SAYWHAT?!?!?



Förlåt för att jag aldrig uppdaterade något mer i lördags men min telefonräkning skulle blivit för dyr om jag skulle fortsatt vara uppkopplad på internet via mobilen. Jag bor ju hos pappsen och där har vi inte internet..

Men iallafall, jag har inga bilder på min outfit heller, som jag lovade er. Min kamera dog efter bilden ovan togs.
Vi får ta allting som hänt under tiden vi inte har hörts av en annan dag, jag orkar inte skriva en massa för jag vet inte vart jag ska börja riktigt.
I måndags var jag, Moa, Tobbe och Ronjis på bio- Resident Evil After life i 3D. Helt ok, men inget jag skulle rekomendera att se på bio. Den hade dessutom varit mycket bättre utan 3D.


Glasögonen var otroligt sexiga iallafall. Så sexiga så jag funderar på om de fungerar att använda i verkligheten. Det skulle vara fränt att se sitt eget liv i 3D, eller hur? Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0