Det var inte igår ni

Det har hänt himla mycket på den tiden ni inte har hört ifrån mig faktiskt. Dock så orkar jag inte gå tillbaka i tiden och berätta för er ikväll, för jag är så himla trött i skrivande stund. Jag kom nyss hem från jobbet, där det för övrigt råder ombyggnad. Iallafall, jag kom nyss hem och slängde mig i soffan och startade datorn för att säga hej till er mina fina, inte ens jackan och halsduken har jag fått av mig än.

Jag har så himla mycket att berätta för er, men det får vi ta imorgon. Då ska jag festa också, vilket var galet länge sen jag gjorde. Så imorgon ska jag klä upp mig, inte slappkläder då inte (har haft det i stort sett varje dag i skolan) så ni får förhoppningsvis snygga outfitbilder imorgon. Både innan partymaken åker på och efter.
Nu ska jag klä av mig och krypa ner framför tvn, åh så skönt det låter, hihi.


Bilder från i onsdags när jag försov mig. Jag har gått ner i vikt också förresten, eller jag har inte vägt mig, men jag ser att det är påväg neråt när jag tittar på kroppen. Micke påpekade även det idag, att jag måste gått ner lite. Hur underbart är inte det? Fast det kan ju bero på att det enda jag får i mig i stort sett är Red Bull, som jag med andra ord har blivit beroende av..

Som idag, jag har inget minne från när jag köpte min Red Bull, helt plötsligt var det bara iskallt i handen, haha så sjukt så sjukt. Mitt hjärta måste pumpa läskigt fort snart. En månad med ungefär 1-3 red bull per dag, varje dag.

Men som sagt, täcket lockar, god natt hörrni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0