Om bara 23 minuter

.. äre höstlov. Fyfan vad skönt! Dock är jag sjuk så jag kommer inte kunna göra så mycket, men sovmornar och film långt in på nätterna, sena samtal och bara trevliga nattcigaretter går för sig utan att ångesten kryper fram.

Jag har antagligen sömnproblemet Insomnia, jag går på antibiotika nu för en bakteriegrej som smygit sig in i min kropp, magen är fortfarande ett mysterium för läkarna. Jag ska återigen till sjukhuset om det inte försvinner med antibiotikan. Vem vet, det kanske fungerar för både och?

Ikväll blir det kanske Skärkind, imorgon jobbar jag och på söndag ska jag nog hem till mammi på middag.

Jag fick MVG på en deckare, i love it. Och klockan är 13.37.
Vi hörs, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0