love is a mistery without melody

Jag hatar att bråka men jag älskar känslan efteråt.

Dixie vägrar att lyssna på min mor nu, hon väntar nog på att jag ska ta med henne hem. Men nej, i de otroligt dystra veckodagarna är det enbart jag och mina nära vänner; Bitter- och Ensamheten.



Btw!
Tjaffsen om ® under stjärnan på Converse kan upphöra nu. De är äkta om de har ® under stjärnan, om inte är de oäkta (eller icke registrerade) eftersom enbart registrerade varor får märkas. Samma regler som med ©, fast det betyder att du inte får sätta en copyright-symbol på något som inte är ditt.
 Ni vet väl att även affärer kan köpa in varor från billiga länder för att tjäna på att sälja varan till oss? 
End of diskussion.

"The registered trademark symbol, designated by ® and also known as a racol (derived from Registered & Authorised Company Logo), is a symbol used to provide notice that the preceding mark is a trademark or service mark that has been registered with a national trademark office. In some countries, including China, it is against the law to use the registered trademark symbol for a mark that is not officially registered in any country. Trademarks not so registered are instead marked with the trademark symbol ™, while unregistered service marks are marked with the service mark symbol ℠. The proper manner to display these symbols is immediately following the mark in superscript style."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0