Kanelbullens dag, 4/10-10

Eh hej.. lite pinsamt att blogga nu, det var ju ett tag sen, som vanligt...
Aerå. Hur mår ni? Själv mår jag prima, lite trött och lite ont i läppen bara. Jag piercade mig nämligen i lördags, vilket var på tiden! I fem år har jag velat ha det, i tre år har jag tvekat och nu äre gjort! Ni ska självklart få se en bild på det när jag lagt in den på datorn, och kanske tagit någon ny, jag har ankläpp atm, haha!

Igår var jag på stan med Ronja. Köpte ett linne x2 (det satt ihop och jag klippte isär det eftersom det var mycket snyggare. Sen köpte jag jeans och armband bara. Idag ska jag köpa en assnygg softarkavaj, om jag får tillbaka mitt bankkort.
VETNI?! Bankomaten tog mitt kort igår?!?!?!! Jag bara WTF, omgomgomg!?!??!?!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0