it's been one hell of a year

En timme kvar i skolan, sen ska jag ner på stan en snabbis för att köpa tröjan jag pratade om. Vid tio i går min buss hem, om jag inte tar tåget, för jag ska hem till min älskade Dixie som antagligen kommer flytta hem till mig på helgerna för att lära sig vara inne utan att skälla som en idiot.



Om några dagar får jag en pälsväst, om inte mammi är fettgay och tar den själv. Jag vill verkligen ha den nununu! Sen ett par ursnygga Shepard Uggs och grr vad snyggt, eller ett par converse med ull i, sniggt det med. Åh jag vill ha så mycket, jag dör.



Nu ska jag iallafall plugga ifatt matematiken, bråktal och potenser ffs. Love it.. eller!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0