Hej Emelie fina Jonsson!

Jag har fått en begäran om att uppdatera bättre, så jag kan ju försöka.

I helgen hade jag min bebis hemma hos mig, världens finaste vovve. Drömde en mardröm inatt, vilket börjar bli en vana, så jag vaknade kallsvettig och helt skakis med tårar i ögonen tio i fem imorse. Då kröp Dixie upp i soffan helt random och pussade på mig, sen hoppade hon ner igen. Mitt lilla gull, hon förgyller mina dagar. ♥

Btw, jag ska nog pierca underläppen också, för att se om jag vill ha ring under eller som jag har nu. Med andra ord så ska jag bara testa vilket jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Äntligen! Du är fin du (:

Kul att äntligen få lite att läsa. Även om det inte var så jätte roligt det du skrivit. Men jag har också börjat drömma mardrömmar nästan heltiden. Sjukt jobbigt är det.

Men tack för uppdateringen, fortsätt så ! :D

2010-10-11 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0