where did i go wrong, i lost a friend. The Fray- How to save a life, gammal men fortfarande lika fin.




Sitter för tillfället på lektion, vi borde snart ha en bensträckare tycker jag.
Var hemma igår och letade fram lite kläder som faktiskt inte är jag, men som kanske kan bli det. Jag älskar västen på bilderna ovan, iih.

Ronja, Moa och Tobbe sov hos mig inatt, och ikväll sover jag hemma hos mammi. Då ska jag även passa på att städa rummet, ska nämligen flytta hem till advent eller mitten av december.


Kommentarer
Postat av: becca

västen var grymt snygg! ;)

2010-11-25 @ 12:56:20
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/
Postat av: Agnes

Söt Emmi ! :)

2010-11-26 @ 07:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0