Take me home and never leave me behind.





Därför kör vi en hiss och diss.



♥ Mys i vinterkylan. Det bästa som finns är att krypa ner i soffan/sängen och bara mysa framför en film med någon/några man verkligen tycker om. Söndagsmys måste nästan vara det som är mest värt. Avsluta veckan och samtidigt samla nya krafter till den kommande veckans utmaningar.

♥ Adrenalinkickar. Att bli riktigt rädd och bara fortsätta skrämma upp varandra. Att göra något busigt och bara springa som aldrig förr. Att utmana sig själv helt enkelt. Man känner en känsla som inte går att beskriva i ord, som att man skulle klara allting som sätter sig upp emot en. Härlig känsla, verkligen.

♥ Bra betyg. När man verkligen lagt ner sin själ i ett arbete i skolan och sedan får ett bra betyg måste vara bland det bästa som finns. Man får ett hopp och orkar prestera ännu mera på kommande uppgifter.
Kanske tycker jag såhär eftersom jag inte skött skolan och faktiskt har svårt att hitta koncentrationen. Det betyder så sjukt mycket för mig att verkligen komma igång och hitta kämparglöden och sedan bli tilldelad ett betyg som inte går att överträffa.

♥ Tända ljus. Speciellt i höst- och vintermörkret. Att ta ett bad, spela lugn musik och tända massa ljus i hela badrummet, komma ut i vardagsrummet med ljus överallt, åh grr, det är en så sjukt härlig känsla. Man blir helt lugn och mysig.



• Vintern. Jag hatar snö, jag hatar kyla, jag hatar blask, jag hatar mörker, jag hatar allt som har med vintern att göra. Jag vill bara somna om och vakna till våren igen. Usch.

• Att bo ensam. Det finns inget tråkigare än att bo helt ensam. Jag kan inte vara hemma utan Dixie eller någon go' vän, det går inte. Det blir långtråkigt och skrämmande. Dessutom känner jag mig ensammast i världen då, och jag vill inte vara ensam.

• Min ekonomi. Jag äger inte ett öre för tillfället, jag har nog aldrig varit såhär fattig och det är en hemsk känsla. När man inte ens har råd med en kaffe i skolan för 3kr, då är det illa. Haha!

• Spöken och andar. Ja, jag tror på det andliga, och jag är så förbannat rädd för det. Det händer så sjuka grejer runt mig ibland och jag kan inte fly ifrån det, när även mina vänner märker av det så äre inte inbillningar. Jag ryser bara jag tänker på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0