There ain't no reason things are this way, it's how they always been and they intend to stay

Bara för att jag har så tråkiga läsare så skiter jag i frågestunden och fortsätter med tråkiga inlägg.

Sitter i klassrummet och väntar på att Casper ska komma tillbaka. Grymt tråkigt atm, röksugen är jag också för den delen. Det är inte så bra egentligen. Jag har nämligen satt upp ett mål till söndagen v.49, då ska jag vara rökfri. Jag satt och räknade på min ekonomi igår och jag kom fram till att jag gör av med 1710:- varje månad på cigg, och då har jag bara ca. 400:- över till annat. Ovärt? -Ja, och därför ska jag sluta röka. Ett lycka till skulle sitta fint.

Kommentarer
Postat av: carin

Lycka till :) Du kan om du vill :)

2010-11-29 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0