Tack för att du finns pappa ♥

Jag är så trött, så himla trött. Jag verkligen känner att jag börjar bli riktigt sjuk nu. Halsen svider varje gång jag sväljer och näsan är så täppt att jag knappt kan andas. Ingen matlust har jag heller, men det är inget jag lider av, haha.

Jag har nog aldrig varit så off som jag var igår. Moa, Tobbe och Ronja var hos mig. Vi lagade mat, spelade kort och kikade på film. Dock försvann jag in i köksskåpens vitgula färg och bara stirrade, hela kvällen och natten.

Idag är det farsdag så jag är hemma och har nyligen fikat med pappsen och mina syskon. När mammi kommer hem ska jag och min saknade bebis åka hem och bara ta det lugnt och mysa en massa. Som jag saknat henne. Som jag saknat fint sällskap, och någon att ta långa tysta promenader med.


Den enda jag aldrig släpper från min sida, aldrig sviker jag dig, min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0