Rubrik 1

Jag har kommit försent varenda lektion idag, mongotider som ändras eller någe galet hela tiden.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag är så trött så att jag inte ens kan tänka klart. Det blev nämligen ingen direkt sömn inatt, åkte på en liten spännande roadtrip mitt i natten, haha!
Till råga på allt så glömde jag mitt headset hemma, så jag kan inte försvinna in i min egen lilla värld heller. Tvingas sitta här och lyssna på allt prat om diameter hit och pi dit, det gånger det minus det. Allt snurrar runt, runt och jag har tappat min kula till piercingen i läppen, fasen! Det var den sista jag hade.

Jag har kommit på min andra tatuering och den kommer bli grym, grr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0