Ni blir bara fler och fler!

Jag undrar vad som gör min blogg intressant, eller vad det är som får er att stanna och följa det jag skriver. Uppdateringen har inte varit så bra, förlåt för det, hehe.

Igår hade jag över en timmes utvecklingssamtal, det gick över förväntan faktiskt. När jag kom hem läste jag att det stod "Städdag" i min almanacka så jag tog tag i disken och städade av lite, sen drog jag igång en film och mös med Dixie innan vi gick en långpromenad runt i Blacka.

Nu är jag i skolan och tänkte börja skriva lite om Tycho Brahe, vem det nu var.

"..Såhär i efterhand undrar jag varför jag inte gick till polisen. Då hade det kanske inte hänt. Jag hade kanske inte varit ensam, och jag hade kanske levt i harmoni nu. Det gör jag inte. Jag är inlåst, långt under marken där ingen kan hitta mig.."
Jag började på en ny text igår btw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0