Jag är sjuk, blir ni förvånade?

Jag är aldrig frisk. Såfort något går över, kommer nästa direkt därefter. Åkte och tog ett crp förut, plus att jag tittade till andningen osv. eftersom det har varit helt otroligt frustrerande att ens andas, speciellt idag. Jag var nästan säker på att jag hade åkt på lunginflammation, men det var bara ännu ett elakartat virus. Molipect (?), Strepsils, slemlösande/bakteridödande, neseril, panodil och marlboro fresh kommer vara mina bästa vänner i helgen.

Jag tänkte först sova hemma inatt, eller i helgen rättare sagt men jag fick en sjuklig hemlängtan (till lägenheten alltså) så mammi får köra mig dit senare, hihi. Jag sjukskriver mig imorgon, för i mitt skick kan jag verkligen inte jobba. Lite småtråkigt, men men..

Gud vilket tråkigt inlägg! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0