Varför har du stannat i en dröm som tagit slut? Jag minns dig när du levde, i varje minut. För du visste vad du ville och du gjorde vad du sa. Men säg mig vad vill du idag?

Lyssnar på Nordman och gör mig iordning för att åka och jobba i 7 timmar.
Igår blev jag dundernöjd med mitt hår, men alla vet ju att det aldrig blir lika bra som första gången.
Och till vilken nytta fixade jag håret igår då? Åkte bil utan rutor, flög som en vante och skrattade så man grät. Helt galet. Dock var jag pepp på party, med tanke på att jag då jobbar idag så helgen är ju i stort sett redan över för min del.
Innan jag åkte till Vånga gick jag en sväng på stan och fikade med bästa mammi. Köpte en väska, skinnjacka och en bh. Dagen innan det var jag i Linköping med mammi, och då blev inköpet ett par tillfälliga skor (väntar på mina converse), Bruno Banani-parfym, ett linne och en tröja, och till sist strumpor. Ni får bild den dag jag orkar fota det.

Kommentarer
Postat av: jenny

Bruno Banani hjääääääääääärta

2010-05-08 @ 15:27:02
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0