valborg!

Dagen efter, hejhej! Hur mår ni? Jag mår prima, inte ens lite bakis, wonderful!
Igår var det ju, som alla vet, Valborg! Jag började min kväll med en Smirnoff ice hos min bästa med lite käk och sådär. Sen stressade vi iväg till Vånga där festen var och ciderna knäpptes. Det blev en mycket lyckad kväll, bortsett från att vissa kanske blev lite för fulla, haha. Jag hade iallafall kul hela kvällen. Framåt ett-två var vi helt plötsligt långt in i skogarna på efterfest. Dock stannade jag inte så länge, Cornis hämtade oss och körde hem mig.
Jag tog tyvärr inga bilder, men Viktor trodde att han var paparazzi (stavning?) och sprang runt och fotade alla. Jag vill inte ens veta hur bilderna på mig ser ut. Ni får iallafall se lite bilder så fort han lägger upp dem på FB och jag har hunnit tagga av mig. Haha!
Ikväll ska jag jobba så det är dags att börja fixa sig nu tror jag. Vad som händer efteråt får vi se.

Kommentarer
Postat av: moa

aaa fyfan, jävla victor xD fan så fula bilder han tog på mig xD

2010-05-03 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0