Trött och ont i magen

Ensam hemma, vad gör man?
Jag vaknade av att mammi ringde vid halv två och sa åt mig att dra ur modemet och telefonen, så det var bara att stiga upp, fixa det och gå ut med hundarna. När jag var klar med det fastnade jag framför tvn där Edward Scissorhands visades. Jag har aldrig sett den men mina vänner har rekommenderat den ett flertal gånger. Jisses vad bra den var, men ack så hemsk. Jag blev så arg på alla som ljög och var elaka mot lilla Edward. Verkligen en film att rekommendera!
Jag har precis käkat i hopp att min dumma mage ska ge sig, jag har haft ont i flera dagar, men mat hjälpte icke.. Så jag ska väl bänka mig i soffan, proppa i mig några panodil och se om det är något bra på MTV.

Kommentarer
Postat av: hungrig seriöst

Kan du inte komma och göra nudlar då? =)

2010-06-27 @ 03:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0