Tankar kring mitt liv

Jag har legat och tänkt lite ett tag nu. Eller ganska mycket faktiskt. Dock har jag nog blivit mer vilseledd än klok av det. Jag har inte en aning om vad jag ska göra med mitt liv. Just nu är det ganska mörkt faktiskt. Jag går inte i skolan och jag har ingen skola att gå till efter sommaren som snart är här. Vem säger att jag kommer ha ett jobb i höst, bara för att jag har det nu? Jag kommer bara gå här, strosa runt i cirklar medan mina vänner blir vuxna och tar studenten. Jag själv är rädd för att bli vuxen. Kanske är det därför jag gör dessa förhastade val, i hopp om att vara barn ett tag till. Jag är också rädd för att förlora människor, därför låter jag sällan människor komma nära mig. Och märker jag att någon är nära att gå, försvinner jag innan. För att inte bli sårad.
Jag börjar så gott som aldrig att prata med någon. Kanske för att jag är rädd för att den inte vill vara en del av samtalet. Jag tycker heller inte att jag själv har något intressant att dela med mig utav, därför låter jag bli.
I det stora hela är jag nog en ganska tråkig och dyster person. Men jag kan nästan garantera att det bara är ytan. Men vad vet jag egentligen?

Kommentarer
Postat av: heidi

så ska du verkligen inte behöva känna, du är en jätte rolig person emmi, och jag älskar dig för den du är, du är inte en tråkig eller dyster person.

2010-05-19 @ 16:18:52
URL: http://unknownemergency.blogg.se/
Postat av: Ronja

Håller med Heidi!<3

2010-05-27 @ 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0