Slappdag med synd.

Hej på er!
Jag ligger i soffan och kollar på MTV- Brooke knows best. Käkade nyss pizza, så blir det när mammi jobbar, haha.
Som det ser ut just nu är det soffan som kommer vara min bästa vän hela kvällen, det låter ganska bra faktiskt.
På torsdag ska jag träffa en gammal vän, ni får reda på vem det är då. Och på lördag äre äntligen dags för Minneskonserten i Skärblacka. OM jag längtar? - AJEMEN! Ska gå dit med Moa, dricka öl och bara ha det awesome. Hoppas på bra väder och massa fina vänner.
Nu ska jag fortsätta slappa i soffan, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: jenny

.. Och efter Minneskonserten ska

du till miiiiiig! Och Moa med!

:D:D:D:D:D

2010-05-12 @ 11:29:58
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0