Rökning.

Jag har börjat få ångest över min rökning. Jag vill verkligen sluta röka, allt är så negativt med mig som rökare.
T.ex:
• Har jag inte cigg är jag sur och får utbrott över allting, om jag inte väljer att stanna i sängen och sova.
• Håret har blivit glanslöst och blir lätt äckligt.
• Jag får typ ingen färg i ansiktet när jag solar.
• Naglarna blir gula och fula.
• Man stinker. Både andedräkt, fingrar och allmänt.
• Pengarna försvinner direkt.
• Tänderna blir äckliga.
• Immunförsvaret försämras.
Nu är det sommar och det bästa som finns är att sitta vid en eld med kompisar på kvällarna och grilla, och för det sociala tänder man en cigg och bara njuter. Jag ska sluta röka, när sommaren är slut. Hejar mina läsare på mig då? Hihi.





Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag kommer att heja på dig, om du hejar på mig! Vi kan göra det tillsammans :P hehe. Då är man 2 som kan peppa varandra till att inte röka.

2010-05-18 @ 20:06:33
Postat av: heidi

i ll be there for uh ;) <3

2010-05-18 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0