Minneskonsert 2010

I lilla, lilla Skärblacka är det varje år en tillställning vid Folkets hus (lördagen som är närmast den 11e), en minneskonsert för att hedra Bob Marley. I år var det den 30e minneskonserten och det måste ha varit rekord med folk. Mammi sa att det var runt 5000pers där, vilket mycket väl kan stämma. Iallafall så spelade bland annat Kalle Baah, Syster Sol och Kapten Röd. Jag var där med fina vänner, drack cider och njöt av solen. För även vädret måste varit årets rekord. Verkligen en kanondag, ni borde komma nästa år!

Kommentarer
Postat av: nicke

ofta jag är med på ett hörn då :D

2010-05-17 @ 22:17:37
Postat av: Anonym

vilka fina bilder :) jag läser din blogg varje dag! kika in på min blogg om du vill :)

2010-05-18 @ 16:03:44
Postat av: robin

hahah jag är ju med :D

2010-05-18 @ 17:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0