Måndag och andra dagar

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft någon inspiration till att skriva faktiskt, så ni får ta lite hänsyn till det.
Vad har jag då haft för mig? - Ingenting?
Jag har jobbat, partat och njutit av solen, kort och gott vilket räcker för mig.
Jag ska in till stan vid tio-elva imorgon för att jobba i någon timme eller två, efter det blir det en runda på stan om inte solen steker för då ska jag hem och sola såklart. Senare på kvällen kommer Moa och sover hos mig.
Ni kan nog räkna med dålig uppdatering tills jag har skaffat inspiration åt bloggen. Ni får ha det dyyyyyngnice så hörs vi snart igen! ♥





Kommentarer
Postat av: moa

Grym tavla det där! (Y) hihi

2010-11-22 @ 09:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0