Grattis Kenny!

Idag fyller en av mina bästa vänner 17 år, nämligen KeNNii, RiMB0, eller som man kanske ska säga, KENNY, så ett stort grattis till honom!
Igår skulle jag och Moa ha åkt till Heidi vid sju för att fixa oss och åka till P-äng. (Ett "känt" gammalt partyställe i Skärblacka) Dock fastnade vi ute med Robin, Tobbe, Martinsson och pappsen. Så satt vi och pratade med dem i ca. 2 timmar. När vi hade fått hundra sms från olika personer som undrade vart vi var, åkte vi bort till Heidi där det var lite partaj. Så satt och sjöng med i låtar med Gisela och hade det allmänt trevligt. Vid tolv åkte vi till P-äng och träffade massa fulla ungar, där blev vi kvar ett bra tag innan jag åkte hem och sov.
Nu ska jag snart åka och jobba, men först blir det thaikäk med bästa Heidi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0