God morgon


Vaknade tidigt idag, redan vid tio. Idag prövade jag något helt nytt, jag tycker inte om frukost, dvs yoghurt, flingor, bröd osv så jag gjorde en omelett med tomater, champinjoner och fetaost. Dock var det ingenting för mig, konstig smak, eheh..
Inatt när jag låg och kollade på OC var det någon/något som lös upp utanför mitt fönster så jag blev livrädd och sprang upp till mammi och sov där, HAHA! :(
Vid tolv-ett ska jag till Linköping med mormor och shoppa loss. Nejdå, men ska kolla efter en present åt min bästis, aaaw. Och det kan vara trevligt att umgås lite med min gamle mormor för en gångs skull.
Nu måste jag platta mitt hår, plattade det inte efter jag duschat, utan jag satte bara upp det i en bulle så det är krull och står åt alla håll. Inte ok.

Kommentarer
Postat av: Heidi

hej gumman! hoppas du hittade lite fina grejjer på stan! vi bokar festivalbiljetterna på lördag förresten så save some money ;) im calling u later biatch :*

p.s ditt hår är ALLTID fint



/ heiiiidi

2010-05-20 @ 16:08:35
URL: http://unknownemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0