Fullspäckad dag

*Puuuh* äntligen får jag lägga mig ner och koppla av framför OC! Nejdå, dagen har varit riktigt fin. Först Linköping med mormor där vi åt på restaurang och gjorde lite inköp och mormor var så himla glad för att jag frågade om hon ville umgås lite med mig, hihi. Väl hemma drog jag vidare till mårn med Linnéa (mårn är en badplats här i Skärblacka/Ljusfors) där var Nicke, Robin, Markus, Bobby, Thato, Valle, Felicia, Sara och Cassandra. När dem grillat och badat lite drog jag hem och blev hämtad av Albert som precis fått körkort (GRATTIS IGEN!!) så åkte vi runt lite och pratade.
Imorgon ska jag upp tidigt för att fixa massor med Moas present (kan tyvärr inte säga vad det är för hon kikar in här ibland) och sen kommer Moa till mig på eftermiddagen/kvällen så ska vi bara chilla lite hos mig tror jag!

Kommentarer
Postat av: moa

mohaha akta dig! ibland tittar jag in ;););)

2010-05-21 @ 10:20:29
Postat av: heidi

haha moa. hur ska vi fira dig då hjärtis!

2010-05-21 @ 12:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0