första maj tjugohundratio

God kväll mina fina läsare.
Jag ska alldeles strax krypa ner och sova så gott men först tänkte jag berätta om min klantiga dag.
Jag jobbade ju som ni vet, då råkade jag självklart ha ut en bytta med majsbollar. Ja, bollar självklart, så dem rullade iväg överallt och Micke skrattade och pekade på mig inför alla kunder. Ytterst pinsamt, men jaja tänkte jag och fixade det. Då lyckas jag välta 8 colaflaskor framför min nya chef, HAHA! Jaja tänkte jag igen, nu ska jag ändå hem om 10min. När pappa kom och hämtade mig glömde jag mina cigg så Micke fick ta dem. Synd bara att jag precis hade köpt paketet..
Jag var galet orolig för att åka karusell sen, med tanke på det som redan hänt. Men jag gjorde det iallafall, och jag älskar verkligen pirret i magen och skräcktanken "tänk om.."
Detta får mig att längta till i sommar då jag ska till Grönan med Moa, Robin, Tobbe, Mogge, min familj + massa fler! Då jvlar blire Insane, Fritt Fall och Extreme för fulla muggar!

Kommentarer
Postat av: moa

ja lägtar med :D

2010-05-03 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0