Jag var inte alls trött så jag bestämde mig för att gå ut och röka, och se vilken timing när jag hann greppa tag i pappsen när han var påväg att lägga sig. Så nu har jag suttit ute och pratat med honom i en timme. Samtalet började med festivaler och slutade med delfiner och babianer (HAHA?) Kände mig som ett barn när jag satt och frågade massa om farliga djur och sa "men har du aldrig sett djungelboken eller?!" när han påstod att människor inte lever med tigrar. Han ändrade sig sen, Emmi 16 år vs pappsen 39 år. Hejaheja ungefär! eller..?
Aja nu ska jag sova, och drömma om att jag blir räddad av en delfin. (jag ska dock inte upptäcka att det är en haj sen, då kommer jag vakna med tårar) GOD NATT!

(OBS! Gammal bild!!!)
Jag tänkte ta upp att jag ville flytta igen, men ändrade mig direkt
när jag kom på hur mycket jag saknade mina föräldrar senast.
Här ser ni en tös som är helt beroende av sina föräldrar! Love them ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0