Desperata hemmafruar

Jag sitter bänkad i soffan och tittar på Desperata hemmafruar just nu.
Idag har jag inte gjort någonting, vaknade för sent och satte mig vid datorn där jag suttit i stort sett hela dagen.
Vid sex hämtade jag Kenny så han kunde köpa cigg åt mig. Coolt att jag är moppeflicka igen. Aeeee.. känner mig så fjantig när jag åker runt på moppe, 95orna får ju moppe i år.. Haha! Men jag måste ju ta mig någonstans, nästa år blir det bil så jag står nog ut en sommar. Plus att det faktiskt är skönt att kunna ta sig vart man vill, när man vill. Och att ha en moppe värd 20.000 betyder ju lite klirr i kassan när jag säljer den sen, right? :))
Aja, slå på femman nu så hinner ni se 20min iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0