Bildbomb!

När mammi fyllde år tog vi med henne på en Thåströmkonsert där även det underbara bandet Johnossi spelade!





Det var lite chill i Blacka!



Ën kväll spårade allt, bland annat så var Alex där!


Vi har haft våra lama chillkvällar hemma hos mig med spel och mycket skratt!






(Macke däckade på golvet)

Alla dagar mår man ju inte så bra och vill bara ta det lugnt, då blire pizza på Domino!



Vi avslutar detta inlägg med en bild från när jag och Emelie åkte ut på ett äventyr, det var awesome!


Jag har världens finaste vänner, tack för dessa fartfyllda veckor, speciellt sportlovet!
Jag ska fixa videosar också, men detta får räcka för tillfället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0