Säg hej till en korthårig Emmi..

Jag har kort hår nu, jag skäms ihjäl och vill inte visa mig ute, egentligen. Men mammi sa att jag kanske kan få en ny hårförlängning om hon hittar någon till ett bra pris. Jag älskar min mamma. ♥
Ikväll ska jag till Alex med Heidi och Tobbe och se film. Heidi åker till Vadstena senare ikväll så det ska bli mys att träffa henne en sista gång för sen syns vi inte förrän på fredag igen. När jag kommer hem ska jag köra ett träningspass och sen sova hade jag tänkt. Om jag hinner ska ni även få ta del av några av mina tankar och planer så kika in ikväll igen!

Kommentarer
Postat av: Abs

Så farligt blev det väl inte utan förlängningarna ändå? :)

2010-03-21 @ 19:39:20
Postat av: emmi

Svar till Abs:

Jo det blev det, speciellt irl. Men nu är ny förlängning beställd så allting ordnar sig nu! :D

2010-03-23 @ 14:33:30
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0