Min helg.

Hejhallå! Det var inte igår, nu ska jag förklara vad jag har haft för mig.
I fredags var det fest hos Tobbe, tequilarace och lite spårat, men det var trevligt så länge det vara.
I lördags mådde jag inte så bra, trots att jag inte ens blev drunk. På kvällen jobbade jag med Fuat, det var förvånandsvärt lugnt tycker jag.
Igår var det släktkalas för min syster som fyllde i onsdags och för mammi som fyllde i februari, det var trevligt. På natten ringde en full Kenny och sa åt mig att komma ut och ta en cigg som slutade med att jag hängde med på en "raggarrunda" med Kenny, Albin, Ponta och Thato. Sen somnade jag direkt när jag kom hem, dock var det ju runt fyra-fem så det var ju inte så tidigt direkt.
Hur har eran helg varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0