Livad fredag!

Jag har hunnit med fem fester, och träffat massor av nytt folk ikväll, fan vad röj!

.. eller så har jag bara spenderat min kväll hemma? Det är nog det som stämmer bäst. Heidi kom hit vid åtta iallafall och hon sitter vid min Mac som hon gjort sen hon kom hit, haha vilken fredag. Men jag avbokade mina planer för att jag blev sur så jag får skylla mig själv. Det har ändå inte varit en pain in the ass kväll, skrattat gott med Heidi och tydligen har jag whinat på en person också. Som min goda vän säger, uhjaa fan vad jag whinar! Synd att jag är glad som atten nu bara.
Nu kom Tobbe hit och tar en cigg med oss, då åker Heidi hem dessutom så jag får sitta här helt ensam med enbart min musik sen. Det blir nog fler inlägg senare. Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0