Kax, världens sötaste hund

Idag när jag vaknade var Kax här, han har aldrig vågat komma fram till mig om inte Robin tvingat honom, men idag följde han efter mig överallt och han gav mig till och med en pussis. Så nu är vi bästa vänner, haha!
Anyway, om en halvtimme ska jag, Moa, Alex, Macke och Tobbe åka till Heidi i Vadstena. Alex kommer hit och hämtar mig och Mossi och så är jag väl hemma ikväll någon gång.

Igårkväll var jag ute med Kenny och träffade Ponta, sen åkte vi hem till mig och kollade på några filmer. Han drog hem vid fyra och då somnade jag med en gång.

Nu kom Moa så bäst att byta om innan Alex kommer!

(Förhoppningsvis blir det bildbomb ikväll för nu har jag precis fått in dem på datorn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0