Jobbig natt detta, men ändå ganska nice

Moa sover, hennes föräldrar + bror är i Stockholm och jag kan inte sova. Jag sitter helt ensam i vardagsrummet och gör ingenting. Roade mig lite med Bella&Tyra-show förut, det var faktiskt kul så det ska jag definitivt fortsätta se. Varje torsdag kl.21 tror jag att det är, webbtv och sådär.

Förut kom Tobbe förbi och tog en cigg med mig så snackade vi lite och sådär, trevligt. Dock kan jag inte låsa dörren nu, för jag vill inte väcka lillpluttan genom att smälla och dunka i dörren.. fast jag ska ju ändå vara vaken tills hon går upp, vilket är om 2,5 timme tror jag. Jag ska väcka henne, dramatiskt, mohhaha!

Nu ska jag smyga ut och fylla på min vattenflaska och sen röka, vilken livad natt detta är, ohja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0