Jag orkar ingenting

Jag mår illa, äckligt som atten för det känns verkligen som att jag ska spy när som helst och så har jag känt hela dagen!
Idag fick jag min hårförlängning och jag har solat och blivit ytterligare lite brunare. Jag ska nog åka till Maxi med mammi och köpa hårfärg tror jag, så jag kan börja använda hårförlängningen redan imorgon.
Jag skulle gått på krogen imorgon med Heidi men planerna blev ändrade pga att jag inte kommer hem då jag ska jobba på fredag. Jag kunde ändå inte ha druckit så det hade inte varit värt att åka dit heller för den delen.. Det suger.

Kommentarer
Postat av: Chriss

Söt design på bloggen! :)

2010-03-31 @ 17:56:52
URL: http://ettsnarttva.blogg.se/
Postat av: sandra

Ta gärna en titt på min blogg och kom med tips & idéer på hur jag kan förbättra den!



ha en bra dag! :)

2010-03-31 @ 18:05:34
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Jo, det är ett stort problem med söt suget. Men du kanske ska göra så att kanske äte något sött när du värkligen har det stora suget? Behöver inte vara godis eller något sånt. Eller drick en kopp te uten mjölk och socker. För att få bort vanan liksom. Jag vet, de e skit jobbigt. Men har man tillräkligt med självdiciplin så går allt!

2010-03-31 @ 18:48:56
Postat av: ♥ Emz

Svar: Jo, det är ett stort problem med söt suget. Men du kanske ska göra så att kanske äte något sött när du värkligen har det stora suget? Behöver inte vara godis eller något sånt. Eller drick en kopp te uten mjölk och socker. För att få bort vanan liksom. Jag vet, de e skit jobbigt. Men har man tillräkligt med självdiciplin så går allt!

2010-03-31 @ 18:49:21
URL: http://emmasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0