JAG KLARADE MIG!

Det är måndag och jag är redan bjuden på två fester, dock är de på samma dag, men jag vet redan vilken jag ska gå på. Nu får jag hoppas på att jag får jobba på lördag och kan vara med på festen på fredag, jag ska prata med Fuat sen eller imorgon. 
Jag är himla glad nu för jag pratade nyss med min mentor, och betygen ser inte bra ut men jag behöver verkligen inte gå om ettan sa hon, istället får jag ett tuffare schema där jag ska tenta av allting under hela min gymnasietid. Tack och lov. Hon berättade dessutom hur orolig hon varit för mig eftersom jag varit borta så pass mycket, så himla söt! Jag fick sitta, som med de andra lärarna, och säga att jag mår bra trots att de säger att jag ser så ledsen ut. Jag är ju så himla trött varenda gång jag är här, det kan bero på att jag inte sover på nätterna när jag ska till skolan. Ja, det kan faktiskt bero på det.
Men som sagt, jag är glad och där lyftes en stor tyngd från mitt bröst. Jag har varit så gott som panikslagen med tanke på skolan.

Kommentarer
Postat av: jenny

DET HÄR SKA VI FIRA MED LITE EMMI&JENNY-PARTAJ (m.fl. också såklart!) (och när jag kommit hem från sälen förstås)!!!!

2010-03-08 @ 20:29:10
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/
Postat av: Ronja

Skulle tobbe ha fest btw?:P

2010-03-09 @ 12:35:22
URL: http://mezmerizethesimpleminded.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till jenny:

DET SKA VI JENNY! :D



Svar till Ronja:

Ja, eller hans bror ska ha fest. :)

2010-03-09 @ 14:40:44
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0