Jag känner mig duktig :)

Hej hörrni! Jag kom precis in från en liten springrunda med bror. Innan det körde vi en halvtimmes konstant träning, mage, rygg och armar till hög dunkmusik.
Dessutom körde jag 1,5timme på gymmet ikväll, även där konstant träning i över en timme. Kroppen värker just nu men fan vad jag älskart!
Igår gick jag och bror till Blacka och tillbaka, sen hem och 30minuters träning mage, rygg och armar. Jag ska försöka hinna med träning på gymmet varje dag nu, förutom fredag och lördag.
Imorgon ska jag upp klockan sex (trots att jag börjar klockan ett) och springa en runda med bror innan han börjar skolan. Nu ska jag köra några situps, sen hoppa in i duschen för att sedan slänga mig i sängen och försöka sova. Kan jag inte sova ikväll heller måste jag ta mig fan gå till läkaren och kräva sömntabletter, detta är sjukt.
Jag är peppad till tusen som ni kanske märkte i dagens inlägg! Ta det lugnt och tänk på att sommaren närmar sig med stormsteg, dags att sätta fart med träningen om ni vill bli snygga till bikiniperioden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0