Inlägg 6

God morgon! 
Jag höll mig vaken, min frukost blev energidryck och en cigg på det!
Nu sitter jag i skolan, vi hade visst prov men jag hade inte ens en aning om vad det handlade om, pinsamt när jag utbrast "vad äre vi ska göra egentligen?!" och läraren säger "vi ska göra ett praktiskt och ett teoretiskt prov..?"och alla började skratta. Så nu sitter jag i ett grupprum med två brudar från min klass och "pluggar" på provet som jag tydligen ska göra på onsdag.. Lycka till, haha! 
Nu är jag röksugen så frågan är.. hoho aerå. 
På torsdag blire tatueraren med mammi och kolla motivet han ritade upp åt mig, och boka tid till nästa vecka, happyface, ajemen! :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0