Inlägg 2

God kväll hörrni!
Idag blev det en heldag med ärenden och en runda på stan med Moa.
Vi gick upp runt halv tio och drog oss bort mot banken någon timme senare. Där hämtade jag ut mitt leg och fixade bankkort medan Moa sprang över till biblioteket med mina böcker och sen till Konsum och pantade mina burkar, haha! Vi tog tolvbussen till stan där jag åkte till Kungsvideo och lämnade filmer, bjöd Moa på Burnshot och pratade med Micke. Sen gick vi till Tattoverk och pratade med en kille där som skulle rita upp min tatuering till nästa vecka, vi hann även med ett snabbt besök hos min moster som bor mitt emot. På stan hittade jag ingenting så inköpet blev enbart löspuder och mat på chicken kebab.

När jag kom hem packade jag det sista och fixade lite i lägenheten innan mammi kom och hämtade mig och allt jag äger, haha. Så nu är jag hemma och myser i soffan, riktigt skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0