God natt- inlägg

Nu är jag hemma från träningen. Jag har ångest över allting just nu, jag avskyr när det blir så. Jag har ångest för att jag köpte en foundation idag, jag har ångest för att jag köpte en chailatte, för att jag inte tränade ordentligt idag, för att jag inte gick till skolan, för att jag måste spara pengar till P&L och tatueringen. För att klockan är över nio och jag måste duscha och hänga tvätt. Jag har till och med ångest för att jag ätit idag. Detta är helt sjukt.
När jag kom hem satte jag på hög musik och tränade lite iallafall, typ som situps, bror hjälpte mig. Dessutom kom vi överens om att nu framöver ska vi ut och springa en timme varje dag, eller det blir till våren, nu när det är halt ska vi gå i snabb takt så vi inte halkar och har oss. Inte nog med detta, jag ska lägga pengar på bantningspiller också hade jag tänkt.. Nu ska jag ta mig fan bli smal!
Sängen lockar så nu är det dags för en snabbdusch! God natt!

Kommentarer
Postat av: heidi

emmi sluta för fan., vet du hur orolig jag blir när jag läser det här? du är smal! ät mat och inga bantningspiller, du kommer fan tyna bort annars! ae du när jag kommer hem om ca två veckor då blir de käftsmäll ! ;) ahhahaha. jagälskar.

2010-03-09 @ 22:51:46
URL: http://unknownemergency.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till heidi:

HAHAH men lilla vän! Jag kommer inte tyna bort, jag kommer bara bli smal! :D Me love.

2010-03-10 @ 15:15:19
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: becca

jag kan nog följa med på P&L i sommar! ;D;D:D mamma och grabbarna ska åka utomlands och jag pallar inte förlja med så hon skulle betala det åt mig :D ih. så beställ inga biljetter utan mig nu ;)

2010-03-10 @ 15:34:20
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0