Friday

Trots att jag inte ens var trött vid tio imorse när jag vaknade så bestämde jag mig för att sova lite till, och vid tolv bestämde jag att sova ytterligare en timme. Det slutade med att jag vaknade vid halv fyra. Inte ok.
Om tre timmar ska jag vara hos Jenny där vi (några flickor) ska käka lite och sen dra vidare på fest. Det kanske blir lokalfest om vi inte hittar något annat. Jag ska kolla runt lite med dricka, men det lär inte finnas något så det blir nog en nykter Emmi ikväll. Atten, jag och Jenny som skulle supa tillsammans, som med tyskarna, haha! Det är fina minnen det.
Nu måste jag fixa mig lite fort så jag kan lägga tid på att välja kläder.. Kanske hinner slänga upp facelook och outfit sen, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0