De här fem ferraribilarna...

är de allra sista godisbitarna jag äter för en lång tid framöver. Jag ska alldeles strax hoppa ut genom mitt fönster och ta min sista cigg för natten. Fast att sova kommer att bli svårt, med tanke på att jag vaknade vid sex-sju ikväll, så ska jag krypa ner och ge det ett, eller hundra, försök iallafall.
Imorgon har jag ett möte vid halv tre med rektorn (+lärare?) och mammi. Efter det ska jag träna. Jag hoppas att jag blir arg på mötet så jag har extra mycket adrenalin till övers när jag ska kuta som en idiot på löpbandet, pumparumpa-maskinen och alla andra galna maskiner! God natt.

Kommentarer
Postat av: oli & luc

Fan va skönt med en cigg nu!

2010-03-30 @ 01:34:42
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0