Dag 1.

God förmiddag!
Jag är barnvakt åt min syster för pappa var tvungen att åka till jobbet. Tillsammans har vi städat hela undervåningen och dammsugit övervåningen. Nordman har dånat från högtalarna och vädret är mysigt idag. Jag funderar på att ta med Maja på en liten promenad, men det kanske inte är så smart nu när hon är sjuk och så gott som utan röst. Jag får hitta på något annat att göra med skitungen.
Ikväll blir det träning med Ronja och lite senare så kommer mammi hem och då får jag grejer. Jag vet redan att jag får fyra tröjor, hoho!
Nu ska jag se om diskmaskinen är klar och isåfall starta en ny omgång. Det är galet mycket disk eftersom pappa aldrig tar hand om det, och jag inte hann det igårkväll. Men hey, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0