Check!

Adidas-tröja √
Fred Perry-tröja √
Löshår √
Tack mammi!
Jag har precis fixat mig, om två timmar blir det träning med Ronja, härligt!
Jag missade nationella i skolan idag, inte ok.
Jag har massa oanvända kläder, märkes som ska säljas, och en oöppnad parfym som jag har två av (Beckham) då blire money. Plus att lönen och studiebidraget kommer snart. Det kan inte bli bättre just nu!
Imorgon blir det träning och början på att bygga grundbrännan. Det passar perfekt nu när det bara är tre månader kvar tills man klarar sig utan solarium, då kanske jag hinner få lite färg till dess. Detta gillas, livet leker. Kanske ska man även börja röka marlboro igen, 10kr dyrare cigg? Haha, skämt dock.


Ni <3 Mig
Förlåt för att jag lämnade er så länge, förlåt.. Marlboro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0