Bilden blev fail, jag vet men jag orkar inte bry mig om era åsikter angående det.



Det är natt och jag är ensam. Dessa kvällar och nätter består oftast av mycket tankar.
Jag har skrivit ett inlägg, men jag vet inte om jag vågar lägga upp det just nu. Frågan är om jag ska våga stå för det jag känner, eller om jag ska lägga det bakom mig och gå vidare helt och hållet med mitt liv. Jag menar, jag har gått vidare, men det är natt och jag är ensam med mina tankar och känslor. Jag är ensam om att se mina felsteg för det är inte många andra som ser dem. Detta är inte första kvällen jag tänker på just detta. Faktum är att jag gör det nästan varje kväll, och många dagar varje vecka. Det är en lång tid kan jag ju försäkra er om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0