Bara ett hej så att ni vet att jag fortfarande är vaken

Nu är jag hemma efter att ha solat 30minuter och duschat i nästan en timme. Jag lyckades somna i solariet vilket var riktigt skönt. Jag menar, sova och samtidigt bli brun, det gillas starkt! Emelie har inte svarat på mitt sms angående träning så jag lägger mig nog och sover till tre och efter det drar jag in till stan och tränar någon timme, om jag inte kör hemma idag.. Vi får se. Jag har ju fått två träningsböcker av mammi så jag är lite nyfiken på vad som gömmer sig däri faktiskt.
Jag önskar att mitt löshår dimper ner i postlådan idag, och att jag får lite mer pengar för det är lite grejer jag måste köpa utöver P&L biljetter och jag känner att pengarna inte riktigt räcker till som det är just nu. Leva snålt i en månad är inte nice. Jag som kände mig lite rik nu med jobb och allt, men icke. Jag är bäst på att bränna pengar direkt när jag får dem..
Men sova var det, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0