AF, vägledningscentret, skolmöte

Jag åkte in till stan med mammi för att åka till Arbetsförmedlingen och gå på ett bestämt möte med min rektor.
På AF blev vi hänvisade till Vägledningscentret(?) rakt över vägen. Där fick vi prata med en gubbe som hjälpte och förklarade lite om folkhögskolor osv. Jag fick med mig två kataloger hem där jag kan kolla och läsa lite om dem.
Efter det åkte vi runt lite i stan, jag och mammi, vi gick in på Kungs och pratade med Micke, han lurade med mig tre filmer hem, Wallander-Vålnaden, American summer och Wrong turn at Tahoe.
Sen hade vi en halvtimme över så vi åkte till strömmen och satte oss, dock lyckades vi hamna i skuggan och strömmen såg äcklig ut..
Mötet som rektorn hade kallat oss till blev inte av eftersom han aldrig dök upp. Så jag drog ner på stan för att möta Moa men hon hade åkt hem så jag ringde upp mammi så hon kom och hämtade mig igen.
Nu är jag hemma och ska laga mat åt the family snart, sen ska jag träna hemma och lite sådär.
(Långt tråkigt inlägg, jag vet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0