Tisdag

Vilken sekund som helst kommer jag få ett sms från Becca, hon vill att jag ska hämta henne vid bussen. Och vet ni anledningen till varför hon kommer till mig? - Jag ska hjälpa henne med en uppsats! Förstår ni hur jag har det? Haha, nejdå. Hon ska med ut på en promenad också, hon vet inte det än dock.
Moa sov hos mig inatt, det blev Chicago, fruktsallad, thaikäk, naturgodis, saft och massa girltalk. Hon kanske sover här imorgon också, mysigt.
Nu ska jag ut och röka, ikväll äre desperata, dyngnice!

Kommentarer
Postat av: jenny

Lust att göra min uppsats med? ;)

Har problem med precis samma, för antar att det var svenskan?

2010-06-02 @ 20:28:14
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0