Känsloladdad natt

Dagen i ära började med att Becca ringde tusen gånger och väckte mig. När jag gått upp och tagit på mig bikini ringde Kenny och vi roade oss med telefonfunktioner, haha. Sen kom Becca, vi solade, grillade och gick till Blacka och köpte glass och stekte i solen.
På kvällen kom Moa och Tobbe till mig och vi drack cider och körde en påhittad lek med min pappa och Dennis. Jag kom tvåa med pappa medan Dennis vann och Moa kom sist.

För en liten stund sedan när jag letade efter min sladd till mobilen hittade jag istället privata brev jag fick under en svår period. Jag fick för mig att läsa allihop, ovetande om hur många sår de skulle riva upp. Det gjorde så obeskrivligt ont att ta sig förbi varenda ord, ni anar inte. Jag kunde riktigt känna smärtan jag kände då och bilder for fram i mitt huvud. Verkligen helt galet, men ack så ont det gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0