beccadag

Ikväll har jag mest stekt i sommarvärmen med tönt-Becca. Käka hamburgare och pomme på gräset och bara hade det nice. Det är fint att ha en vän som Becca, det borde alla ha faktiskt!
Imorgon ska jag till stan ganska skapligt och kika lite med tönten innan det är dags att kila till jobbet. Måste köpa en fin klänning till kusins student. Jag vill också ha studentvecka nu.
Det gick inte att vända bilderna så ni får vända på huvudet eller ignorera dem. För övrigt kände jag mig väldigt trash idag med pappas maskulina linne och mina slappa byxor med ofixat hår.

Kommentarer
Postat av: becca den store

aww hah <3

2010-06-03 @ 23:00:33
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0